Ostukorv  

toode Ostukorv on tühi

Müügitingimused

 

1. Üldiste tingimuste kehtivus

 

1.1. Üldised tingimused kehtivad Jooksupood klientide (edaspidi Klient) ja Jooksupood omaniku OÜ AP Netinvest (edaspidi Jooksupood) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Üldised tingimused ei saa olla vastuolus Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni korral) on antud normidega täiendatud.

1.3. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kliendi ja Jooksupoe vahelisi suhteid väljakujunenud head tavad, Tooteinfo ja Jooksupoe Ostmise juhend ning Tagastamise ja ümbervahetamise  tingimused.

1.4. Jooksupood jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.jooksupood.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.5. Jooksupood ja Klient soovivad kaubelda Jooksupoe kodulehekülje www.jooksupood.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. Jooksupoe koduleheküljel tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja nõustub nendega.

 

2. Jooksupoe hinnakiri

 

2.1. Jooksupoe koduleheküljel müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes kohaletoimetamise kuluta.

2.2. Kauba kättetoimetamise hind sõltub Kliendi poolt tellimuse vormistamisel valitud kättetoimetamise viisist.

2.3. Kõik Jooksupoe toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.4. Jooksupood jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse kinnitusel kajastatud tellimuse vormistamise momendil tingimusel, et tellimus ei ole tühistatud punktis 6.2. määratud põhjusel.

2.5. Täpsem informatsioon kohaletoimetamisviiside ja -hindade kohta on toodud menüüvaliku Ostmise juhend all.

 

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

 

3.1. Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on klikkinud nupule "Lisa ostukorvi."

3.2. Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel tooteid ostma.

3.3. Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.

3.4. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.

3.5. Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient nupule "Kassasse"

3.6. Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamise viisi ja maksemeetodi ning kontrollib, kas arveaadressi ja tarneaadressi andmed on õiged.

3.7. Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine ja võimalikud lisakulutused. Peale vajutamist nupule "Kinnita tellimus" saadetakse Kliendi e-posti aadressile tellimuse kinnitus.

3.8. Müügileping loetakse sõlmituks juhul, kui Klient on 2 kalendripäeva jooksul tellimuse eest tasunud Jooksupoe arvelduskontole 100% tellimuse summast.

 

4. Kauba eest tasumine

 

4.1. Kauba eest saab tasuda arve alusel Jooksupoe arveldusarvele

4.2. Kui Klient on tellimuse kinnitanud, saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile tellimuse kinnitus, mis on kauba eest tasmise aluseks.

4.3. Kui Kliendi e-posti aadressile ei ole tellimuse kinnitust saabunud, ei ole tellimus korrektselt vormistatud, Kliendi e-postkast on limiidi ületanud või on ekslikult sisestatud vale e-posti aadress. Kui Kliendi e-posti aadressile ei ole 2 kalendripäeva jooksul peale tellimuse vormistamist saabunud tellimuse kinnitust, palume ühendust võtta info@jooksupood.ee.

4.4. Tellimuse kinnituses on ära toodud Kliendi poolt tellitud tooted, nende kogus ja maksumus ning kontaktandmed, kuhu tellimus saadetakse, kui Klient pole valinud ise kaubale järele tulemist. Samuti on tellimuse kinnituses toodud Jooksupoe andmed ning pangakonto, kuhu saab makse sooritada.

4.5. Kui Klient ei ole tellimuse kinnituse alusel nõutud summat tasunud 2 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kinnituse väljastamisest, loeb Jooksupood seda Kliendi sooviks ostust loobuda ning tühistab tellimuse.Tühistuse kohta saadetakse Kliendile sellekohane teade.

4.6. Enam kui 5 tühistatud tellimuse korral on Jooksupoel õigus kasutajakonto blokeerida.

 

5. Toodete kättetoimetamine ja üleandmine

 

5.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt tingimuste punktile 3.8. ja eeldusel, et punkt 1.5. on täidetud, toimetatakse tooted kohale Kliendi poolt tellimuses esitatud aadressil, kui Klient ei ole valinud võimalust ise kaubale järele tulla.

5.2. Kliendil on võimalik valida  järgnevate kohaletoimetamise viisi vahel:

5.2.1. SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires. Kui tellimuse summa on 40 EUR või ületab selle, on saatmine kliendile tasuta. Muul juhul sõltub saatmise hind paki suurusest ja/või kaalust.

5.2.2. Eesti Posti vahendusel Eesti Vabariigi piires. Kui tellimuse summa on 40 EUR või ületab sellle, on saatmine kliendile tasuta. Muul juhul sõltub saatmise hind paki suurusest ja/või kaalust.

5.2.3. Tellimusele ise järele tulles

5.3. Tellitud kaup pakitakse 48 tunni jooksul peale ülekande laekumist Jooksupoe arveldusarvele. Makseid kontrollitakse tööpäeviti kell 17.00.

5.4. Postitused tehakse E-R kell 09:00-16:00. Kui tellimus on sooritatud laupäeval, pühapäeval või riikliku püha ajal, tehakse postitus sellele järgneval tööpäeval.

5.5. Kaup jõuab kohale vastavalt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamise viisile.

5.5.1. SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires 2 - 4 tööpäeva jooksul.

5.5.2. Eesti Posti vahendusel 2-4 päeva jooksul

5.5.3. Klient võib kaubale ise järele tulla leppides selleks eelnevalt Jookspoega kokku sobiva aja.

5.6. Koostöös SmartPOSTiga saab Klient kauba tellida pakiautomaati. Tellimuse vormistamisel tuleb nimekirjast valida lähim pakiautomaat kauba kättesaamiseks. Pakk saabub 2-4 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasumist. Paki saabumisel saadetakse Kliendi mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kliendil tuleb kood sisestada pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab kauba kätte. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest. Kui Klient ei ole pakki 7 päeva jooksul välja võtnud, tagastatakse see Jooksupoele. Kui pakk on Jooksupoele tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks Kliendil postikulu uuesti tasuda.

5.7. Sihtkoha muutumise korral peab Klient Jooksupoodi uutest andmetest teavitama niipea kui võimalik. Kui kaup on juba postitatud, ei ole sihtkoha muutmine Jooksupoe poolt enam võimalik. Sellisel juhul saab Klient sihtkohta muuta SmartPOSTi klienditeeninduse abil.

5.8. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub kauba viivitusteta kohaletoimetamine Kliendini. Jooksupood ja koostööpartnerid ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuse eest juhul, kui viivitus või arusaamatus oli tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.

5.9. Kui saadetis on Jooksupoe poolt väljastatud, saadetakse Kliendi e-posti aadressile vastavasisuline teavitus.

5.10. Kohaletoimetamise infoga saab tutvuda ka menüüvaliku Ostmise juhend all.

 

6. Tellimuse tühistamine ja tagastamine

 

6.1. Kliendil on õigus peale tellitud toodete eest ülekande sooritamist, kuid ennem toodete väljastamist Jooksupoe poolt või Kliendi poolt toodetele järele tulemist oma tellimus tühistada. Selleks tuleb saata vastavasisuline avaldus Jooksupoe e-posti aadressile info@jooksupood.ee. Ettemaks tühistatud tellimuse eest tagastatakse Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödudes peale avalduse esitamist.

6.2. Jooksupood jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui Klient ei ole tellimuse kinnituses toodud summat täies ulatuses tasunud Jooksupooe pangakontole 2 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kinnituse väljastamisest. Kliendi e-mailile saadetakse tühistuse kohta teavitus.

6.3. Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Toote tagastamisest tuleb Jooksupoodi ennem postitamist teavitada, saates info oma andmete ja arve numbriga aadressile info@jooksupood.ee.

6.4. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, eemaldamata siltidega ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest kantakse Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest Jooksupoe poolt. Paki kättesaamise kohta saadetakse Kliendi e-posti aadressile kinnitus. Kui Jooksupood on tagastatud kauba eest ülekande sooritanud, saadetakse Kliendi e-posti aadressile teavitus tagasimakse kohta.

6.5. Kauba tagastamise kulud kannab vastavalt Eesti Vabariigi Võlaõigusseadusele kuni 10 € ulatuses Klient, välja arvatud juhul, kui üleantud kaup ei vasta tellitule.

6.6. Kui Klient soovib saadud toote ümber vahetada mõne muu suuruse või teise kauba vastu, tasub ta tagastuskulu. Vahetustoote postitamise kulud kannab esimesel korral Jooksupood, iga järgneva vahetuse korral kannab postikulu Klient.

6.7. Tagastamisele või ümbervahetamisele ei kuulu spordipesu.

6.8. Tagastamisele ei kuulu postikulu, välja arvatud juhul, kui üleantud asi ei vasta tellitule.

6.9. Kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida Klient tellis, kannab tagastamiskulu Jooksupood. Kliendil tuleb kauba tagastamisel pakile lisada kviitung postikulu kohta.

6.10. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, jätab Jooksupood endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemine Kliendile tagastamisele kuuluvast summast.

6.11. Toote tagastamise ja vahetamise kohta võib lugeda menüüvaliku Tagastamine ja Ümbervahetamine alt.

 

7. Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

 

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

7.2. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist.

7.3. Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab Klient kahe kuu jooksul saatma e-kirja aadressile info@jooksupood.ee järgneva infoga:

7.3.1. Kliendi nimi ja kontaktandmed;

7.3.2. kaebuse esitamise kuupäev;

7.3.3. tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;

7.3.4. Jooksupoele esitatav nõue;

7.3.5. Jooksupoe poolt esitatud arve number, võimalusel lisada arve koopia.

7.4. Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 2 kuu jooksul peale defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Jooksupoelt tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.

7.5. Jooksupood ei vastuta:

7.5.1. Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;

7.5.2. defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;

7.5.3. toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

7.6. Toote nõuetele mittevastavuse ja pretensiooni esitamise kohta võib lähemalt lugeda menüüvaliku Tagastamine ja Ümbervahetamine alt.

 

8. Vastutus ja vääramatu jõud

 

8.1. Jooksupood vastutab Kliendi ees Jooksupoe poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Klient vastutab Jooksupoe ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

8.4. Jooksupood ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

 

9. Muud tingimused

 

9.1. Jooksupood kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. Jooksupood ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a.  koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.

9.2. Jooksupood jätab endale õiguse saata Kliendile infot uute toodete ja sooduspakkumiste kohta, kui Klient on selleks soovi avaldanud. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist Jooksupoe andmebaasist.

9.3. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Jooksupood Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

9.4. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui Jooksupoel õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.

 

10. Lisainfo

 

10.1. Kõik Jooksupoodi ja Jooksupoe tooteid, kampaaniaid või muud olulist infot puudutavad küsimused ja ettepanekud on oodatud e-posti aadressile info@jooksupood.ee. Jooksupood püüab vastata saadetud kirjadele 2 tööpäeva jooksul.